Njuter av ledigheten..

Onsdag, Kom några tjejkompisar hit, vi drack och dansade haha (A) Hade jätte trevligt och får tacka för en rolig kväll.

Torsdag, Jaaaaviiist självklart skulle man upp och tvätta klockan 7 på morgonen när man la sig 3. Funka ju inte, så ja sträckte mig till halv 9.. Fyfan vilken Pain att tvätta när man e trött. Senare lagade jag mat till Nicole & Helena efter de diskade jag. Vid 8 tiden kom jag till mormor och dom åt god mat och paj.. Kom hem vid 10 tiden och då kom Becca och Sarah, vi snackade skit och drack ett glas vin. 

Freedag, Idag - ska jag möta en tjej och få mina pengar =) Yeeepppiii, sen efter det ska jag Sola, shoppa lite Sen fixa naglarna på en salong här i majorna.. Senare ikväll kommer en kompis.. 


Bild från 20onde maj, Då brudarna va här, Det kommer meeer! =D   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0