toppen dag!

Min lördag va STRESSIG & NERVÖS.
Vaknade jätte tidigt,och drog direkt till stan och köpte min tågbiljett.. Min Caroline kom hit vid  tiden, vi satt på balkongen och drack vin =) Jätte mysigt, fram tills ja märkte vad klockan va.
Carro gjorde mat medans jag fixade mig... Kött, klyft potatis & sås, skit gott va de.
Jah hoppade runt här hemma som en 3 åring haha så nervös va jag =P
Vid halv 7 tiden följde Carro mig till centralen, Och när jag satt på tåget dunkade hjärtat allt snabbare och snabbare.
De va den längsta tågresan ja vart me om i hela mitt liv. Eller 1 timma och 10 minuter, men de kändes som typ 5 timmar.  När ja va framme satt han där i sin svarta BMW.. hade köpt blommor till honom som grattis för körkortet.. =)
Iallfall hade en jätte trevlig kväll.. Och de känns som ja va där 5 min, tiden går snabbt när man mår bra.
Åkte hem vid 4 på söndagen, började gråta direkt när ja gick på bussen, hahaha vilken mees ja är!
Sov hela resan för att inte göra de så smärtsamt. När ja vaknade trodde jag allt va en dröm.. Men de va de inte.

Va bara hemma resten av kvällen & tog de lugnt.

Idag ärre Måndag, blev ingen skola för mig.. Sov bara 1 och en halv timma inatt.

Jag ska in till stan en snabbis efter jag tagit en lång dusch och fixat mig lite.
Ska hämta lite FritidsResor kataloger =)
Ikväll kommer Nicole hit, vi ska ta en öl och kolla vilket hotell vi ska välja..

Gud va kul vi ska ha.. Jag, Nicole & Becca <3

Jag vill ha sommarlov!

Det är fan inte långt kvar nu, Våran klass får turen och sluta 5te juni! =D

HELT UNDERBART! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0