känslor..

http://www.mixpod.com/playlist/15157104

Jag vill att ni sätter på denna låten om och om igen, tills ni läst klart...
Den gav mig kraft, att skriva ner detta..

Mina känslor..

********

Jag älskade en kille, en kille som gav mig lycka..
Jag är Värdur, en tjej som behöver makt & kontroll över mina killar..
Jag va så lycklig, och ja e rädd att ni aldrig mer kommer få se den tjejen.. Ni förstår inte, en tjej som nästan alltid hade ett leende på läpparna.. även när ja va sur eller ledsen så fanns de inom mig.

Vi höll på fram och tbx i nästan 2 år.. Och de blev mitt liv.
Efter min kusin, så fanns ingen. Ingen som kunde hålla mig så kär och som ja kunde säga så mkt till.
Men du gjorde det,
dag ut och dag in.. tröstade du mig och höll om mig. Ja är en pain och va tsm med.
En bitch, som vill ha kontroll.. och tror att killen ska stanna igenom allt..
Du lämna mig inte, aldrig. Du höll ditt ord. Vad gjorde jag? Fuckade allt, upp och ner.
Så mkt kärlek ja hade till dig & din familj. Nu sitter jag och gråter och har gjort de nästan varje kväll sen 5te Januari 2008.
De är hemskt, hemskt att veta att man förlorat de 2 killarna som betydde & betyder mest.

Rätt åt mig?
Jag tror faktsikt de, men ja önskar inte ens min min värsta fiende den smärtan ja känner.

Jag har mycket hat inom mig, har haft de världigt länge. Ända sen ja va liten, har ja vart kaxig & varit idiot.
Har de fortfarande, jag kan hata någon ja igentligen borde älska. Så mkt skit, folk fått ta.

Ja tänker inte skylla på någon i min uppväxt, men jag hade behövt en pappa.. Någon som höll mig kär....
För de kändes de inte som någon gjorde, vem fan ville ha mig i sitt liv..?
Ja va den underbara bäbisen men den som växte upp och blev ett monster.

Men ja saknade Mannen i mitt liv, min pappa? ja vet inte..
Jag känner iallfall så mkt hat till honom just nu, så ja vill att han dör.
En person som aldrig igentligen funnits där som bara lämnat hat till mitt liv & till folk ja älskar.

Du som när du kom ut trodde du hade kvar de lilla barn du älska, den lilla 2 åriga tjejen du lämnade.. Fel!
Du kom tillbax till ett monster... och de är nog sant att du är min far, jag är exakt som dig.. OCH FYFAN FÖR DE!
Önskar ja kunde trolla..

Ja tänker mkt, det har jag alltid gjort.. Skrivit med, mkt texter ... Folk vet saker, men ja behåller det mesta för mig själv.
Bestämmde mig för att idag släppa ut en del. Inte för att jag vill att någon ska tycka synd om mig. För de vill ja inte!
Och inte ha förstålse heller..men för att släppa ut de, och slippa ha de inom mig.
Det sägs att man ska må bättre då...?

Dag och natt tänker ja på allt detta, Min kärlek.. mitt allt.. mitt liv.. min luft...Du...
Du som gjorde mitt liv till den lilla döm jag hade, och du lämna mig aldrig,  utan ja sabbade de, och lämnade dig..
Fyfan för mig, jag har levt med det mer än 1 år, och ja förstår inte vrf jag gjorde som ja gjorde..

Din pappa behandlade mig som ja vore hans egna dotter.. I vått och tort hade ja er.

Kommer du ihåg alla nätter ja grät och du höll om mig, när ja va jätte sjuk och du nästan bärde mig till sängen efter ja hade legat i badkaret i typ en halv timma.. Och mådde så dåligt, du va så fucking underbar mot mig..
Som om ja va din ängel, när du igentligen va min.. Du tog in mig när ja mådde som sämst.

Helt sjukt att ja minns de som de va igår... och saknar de så mkt som ja gör.

One love?

Hur ska ja glömma? hur ska ja göra för att glömma?

Vill ja ens glömma, eller ska fortsätta va komplicerad, och älska en kille ja aldrig kommer få...?
De bestämmer inte ja, och mitt hjärta har nog bestämmt att läka detta såret kommer ta lång lång tid...

Känslor, och ytterligare igen känslor... Är ja klar?

Vrf känner lilla ja mig, så tom utan dig... ?

Kommentarer
Postat av: helena

annie älskling ska vi ses och prata snart?

2009-05-12 @ 09:21:00
URL: http://wearedirtydancing.blogspot.com
Postat av: annie

När du vill gumman ..

2009-05-12 @ 13:16:57
URL: http://anniebrunett.blogg
Postat av: Natta

Du är modig och stark som vågar släppa ut detta, jag älskar dig gumman, jag kan inte förstå dig helt, har aldirg haft det såhär, men jag finns här, jag lyssnar, jag vill att du ska veta det, att jag finns. <3

2009-05-12 @ 20:06:49
URL: http://nischna.blogg.se/
Postat av: Elin

Annie ja finns för dej med ska du veta ! <333

2009-05-13 @ 08:26:00
Postat av: Mamma malin

Jag älskar dig mer än ord kan säja min prinsessa. Du är det dyrbaraste jag har, det finns ingen som du. Du är MIN älskade Annie alltid och för alltid!!

A la looooooooooooooooo. Varma kramar Mami

2009-05-15 @ 10:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0