Mina favoriter.. haha




De flesta som känner mig vet att ja är en stor torsk på Eurovision song contest..

Tänkte skriva ner mina favoriter av första semifinalen! =)


Malta
Island
Rumänien
Montenegro
Turkiet
Israel
Vitryssland
Armenien


Sveriges låt Hatar ja verkligen,
men klart ja ville att den skulle vidare

****************


Vidare gick ;

Turkiet
Israel
Finland
Sverige
Malta
Rumänien
Armenien
Portugal
Island
Bosnien


*****************


Är himmla besviken att ja inte fick med alla mina..

*****


Eurovision Song Contest 2009, Semifinal 2 
: Torsdagen den 15onde Maj 21.00 på 1an...

Då tävlar ;

Slovenien
Danmark
Azerbajdzjan
Nederländerna
 Lettland
Ungern
 Serbien
Norge
Ukraina
 Grekland
Litauen
Polen
 Kroatien
 Estland
 Moldavien
 Cypern
 Irland
 Slovakien 
Albanien

**********

Vi får ju se då vad som händer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0