Rekomenderad Bok & Städ-dag..

Jag vaknade 8 idag och klädde på mig, & fixade mig. Började halv 10... och missade min vagn, så blev lite sen. 
Hade engelsk & datakunskap, gjorde ett Excel-prov.. Gick sådär men vi får hoppas de blir ett G iallafall.
Kom hem runt 2 tiden och då la jag mig direkt och läste, har ju börjat läsa en bok som heter " 14 år till salu " Och jag får tårar när jag läser den boken. 

De handlar om en 14årig tjej som blir våldtagen, sen mår så dåligt över det och tror att hon inte är värd bättre att så hon säljer sex åt äldre killar. Slutar med att hon mår sämre och sämre, men hon har mer och mer sex för att hon känner att hon behöver de, och de är det ända hon duger åt. Till slut säljer hon sig till en kille som blir lite hemsk, förföljer henne och tvingar henne träffa honom.. och gör henne illa...


Den e jätte bra, men hemsk!

Har halva kvar =)

****

Iallafall, efter att ha läst mer än halva boken började jag laga mat, de blev kycklig thai =) 
Sen diska jag lite, nu ska ja kolla klart på  desperate housewives, sen fortsätta diska.. & damsuga lite.
Får inte glömma och gå ner och sätta upp tvätt tid oxå.

******
Är ledig imorgon, för våra 3or tar studenten..
Ska bli skönt och få sova ut. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0