Min vecka..

Hej! , Det är måndag och ny vecka =)
 Min Mamma & hennes kille åkte till alanya i Lördags, och sen dom åkte har ja blivit någon jävla städ narkoman, hahaha (A)
Iallafall, Melodifestivelen gick la bra, grattis till Norge! Men inte min favorit direkt.



Idag - har jag inte gjort något alls, skulle dratt till skolan men kom aldrig hemmifrån haha, Va hos min mormor en stund och satt på gården och drack kaffe i solen.. Skönt!


Bilden är från idag, vet inte vrf ja ser så sur ut. Hahaha (A)

Min vecka ser ut såhär ...


Tisdag - Skola & sola, på kvällen kommer en kompis förbi =)

Onsdag -  Skola, sola & sen ska jag tvätta och senare på eftermiddan kommer en vän, med sin vän från falkenberg, och så kommer Danijela hit så ska vi dricka lite..

Torsdag - Sova ut, sen GAIS match med Jessika... Vinner vi så blirre la lite dricka hos mig.

Fredag - Fest tror ja

Lördag - bara en lugn dag.

Söndag - Ska jag bara slappa och försöka plugga lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0