En liten tillbaka blick... Efter som ja skrev detta i januari =)

I januari skrev ja ett inlägg här på min blogg, tänkte lägga ut de igen,
 för de är detta ja tänker på hela tiden,
så har du inte läst de innan, kan du ju alltid läsa de nu =)

*****

Vad är värst?
Att förlora någon man älskar eller saknaden efteråt?


Men, de kan va lika mkt.
Man kan förlora folk på olika sätt,
Man kan förlora en vän, bli sviken, eller svika.
Man kan ha haft en kille eller tjej som vart otrogen, eller vara otrogen.
Man kan ha många som snackar skit om än, eller snacka skit själv,
Man kan oxå ha någon nära som dött, eller dö själv.
Förlora själen.. ?
Aaajo, du kan förlora din själ, förlora dig själv.

Det är att förlora något man älskar, någon eller något..

Eller så förlorar du, och saknar det..?

Du kan sakna din kille eller tjej varje dag, du kan bli saknad.
Du kan sakna någon du förlorat, eller bli saknad av någon förlorad.
Du kan sakna känslan, känslan av att allt bara ska vara bra.
sakna det, det spcialla.
Att sakna är att skada sig själv. Men att oxå veta att de finns någon eller något som gör dig så lycklig att du saknar...


Det finns som mkt som jag förlorat,
Det finns så mkt jag saknar,

Jag saknar den känslan att ha dig nära, att kunna snacka me dig närsomhelst.
Jag har förlorat dig,
Förlorat mitt allt.
Jag har blivit sviken & svikit många..
Som jag förlorat.
Jag har haft släktingar som har dött,
Som jag har förlorat och saknar.

Min själ har dött, och jag har inget kvar, när jag inte har det jag hade förut...
Det,
Det speciella,
Mitt liv som en gång var, perfekt.
Är nu mindre perfekt.

Kärlek
till vänner, till din flickvän eller pojkvän, till familj.
Det är det viktigaste.
Du behöver inte älska.
Och om du ska älska, måste du lära dig älska dig själv först.

de går inte annars..

Du kan ha blivit så sviken, att du aldrig mer kan lita på någon..
Ska man ge upp?
Ne, fortsätta kämpa.

Alla är inte likadana,
Men,
Du måste våga riskera att bli sviken igen.


Jag litar inte på någon,
jag klarar inte av att riskera mer just nu.
Måste hitta min själ först.


Jag älskar att älska.
Hatar att hata.
Saknar att, inte sakna någon.
Saknar inte, någon att förlora.
Saknar något förlorat....


kommer det man förlorar tillbax,
vi får se
Jag tror inte det.

inte detta iallafall.
Inte den personen jag saknar mest.


**************************************************


Skrivet av ;  AnnieC

Kommentarer
Postat av: virre

bra skrivit =)

2009-05-15 @ 13:39:29
URL: http://vkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0