<3

Halloo gott folk, de va mkt drama igår kväll, kollade på Pretty Woman som gick på 9an..
Efter de satt jag bara och tänkte, de ska man inte göra för mkt ibland =P


Om 3 veckor görs en på tatuering på smalbenet, Den står för " Tro, Hopp & Kärlek"
Det va ju från början bestämt att ja skulle ha ett A på smalbenet,
men både jag och min mamma tycker detta skulle passa bättre.
Men samtidigt som ja gör denna så ska min mamma göra ett M på smalbenet som står för Malin =)
Det blir hennes första och hon e väldigt nålrädd så det ska bli jävligt kul och kolla på, hahah (A)

Längtar grovt..

Ska göra några till inom ett halv år .. Love it! Tatueringar är de finaste som finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0