Jag har haft sämsta dagen på länge. Mår verkligen KASST! Rätt så bra dag i skolan, sen fuckade de sig UPP & NER.

Ja hade räknat med 2 vänner idag som ja vet att ja inte kan räkna med mer.. Jävligt tråkigt.



 

******



Mamma hemskt ledsen för idag.. skäms så mkt för idag, så ja vill inte ens snacka me dig ansikte mot ansikte.
Men du ska veta att ja älskar dig mer än allt i världen.. Vad som än händer.
Tack för att du försöker hjälpa mig iallfall 
<3



När ja kom hem idag började ja gråta direkt när ja kom innan för dörren, de kändes som att allt böhövde komma ut..
Tommi kom ut i hallen när ja satt där o inte ens hade tatt av mig skorna o grät.
Tack för du bryr dig, du har ju igentigen ingen skylldighet och göra de efter som du bara är mammas kille..
Men ja är jätte tacksam, & tack för Kameran ja fick ikväll <3
Tack för att du ger min mamma den kärlek hon behöver!
Du e den bästa killen hon haft..

Kommentarer
Postat av: Natta

gumman, du vet att du alltid kan ringa mig..<3

2009-06-03 @ 09:18:55
Postat av: iee

jag älskar dig min lillasyster säg till om det är något , du e min på söndag o måndag love u

2009-06-04 @ 15:53:54
Postat av: Annie

Ja älskar er tjejer.. Ni e verkligen bra vänner..! Norie, ja är BARA DIN söndag & månadg.. mitt allt e du!

2009-06-04 @ 16:25:57
URL: http://anniebrunett.blogg.se/
Postat av: Elin

Annie du kan alltid prata me mig gumman <333

2009-06-08 @ 13:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0