hej igen =)

Jag har helt glömt bort och skriva, inte skrivit på 2 veckor eller något. Haha i vilket fall, de har hänt rätt så mycket.. Bra & dåliga saker..

Har vart hemma måndag, tisdag, onsdag & idag.. Ganska skönt det med, inte haft mobilen vid sidan hela tiden som jag brukar ha, väldigt ovanligt att jag inte har de, hehe..

Tänkte iallfall börja skriva igen, Så ofta jag känner för de iallfall.. Börjar ju sommarjobba nu den 15onde och helt ärligt så längtar jag tills måndag för tiden går snabbare när man jobbar. Och det är bara 1 MÅNAD KVAR IDAG =)
Tills jag och nikki drar till Alanya, ska bli så skönt så..


Nicole drog till New York idag *fuskis* vi har inte träffats på mer än 1 vecka.. känns ovanligt tomt. Så jag har gjort en film till henne som hon ska få när hon kommer hem. * så säg inget* de ska bli en Surprise, Hehehe (A)

Filmen kanske läggs upp här när hon sätt den själv, vem vet =D

*******

Imorgon
ska jag möta Norie, som har mitt smink.. Sen på kvällen ska jag antagligen till min mormor en sväng.
Inte på sånt fest humör, men de kanske ändras tills imorgon =)

*******

Jag tänkte inte bli långvaring för de är första inlägget på länge..
Letar efter någon som kan göra om min blogg oxå..


Puss på er..
Och ha en bra helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0