Skoolan =(





Hallooooo!♥


 Nu sitter jag i skolan, vi har datakunskap (BOOORING)
Men min älskling sevdija är här iallafall♥,
Missade Engelska lektionen imorse, Men kom till Matten, datakunskapen & Studiepasset.
E helt trött&hungrig, men vad ska man göra, måste gå på alla lektioner nu framöver..
Fan låter som en duuktig flicka! Helt bra.

Min lärare sitter och babblar om massa, lyssnar inte ens på henne.
Hatar henne så jävla mkt, Lena Agfors, TO MUCH ASSÅ.


Slutar 10 över 3 ida, funderar på att dra förbi min  mammas jobb en stund.
Har ändå inget bättre för mig.
Tisdag - så jävla tråkig dag asså!

*********

Idag är inte Caroline & Rebecka i skolan , Men så länge Sevdija är här så e de löööngt
 Ingen av dom svarar när man ringer.
Hatar sånt, men dom sover la.

Jag återkommer senare, när jag kommer hem...


******************************************



Pusss&Kraaaam♥



                                          /AnnieC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0