NattiNatttiii ♥







Nu är jag helt slut, ligger och snackar i tele me Lilla Kiiiim hahah..

Har önskat mig en sån här i fördelsedags present av Kim, en chokladfontän, helt underbart!♥
Fyller år 6te april gott folk!
Inte långt kvar.


Börjar 09.30 imorgon, helt seeegt!
Eee pytteee lite sne fortfarande, men det ska bli skönt och komma till skolan imorgon för
 Rebecka, Caroline & Sevdija
Is making my day asså..
Så gött attt ha er tjejer, helt underbara är ni.
Kim börjar klockan 2 imorgon så honom får man inte se mkt utav.
Vi har tjaffsat hela dagen om vad han ska tatuera sig.
Han har bokat tid klockan 2 på torsdag, så vi får se hur mkt jag får fram ur min vilja.
Fast de är iförsig inte jag som ska ha tatueringen. hehe (A)


Nu ska ja sova, NattiNattiiii ♥


Pusss&Kraaaam♥


 
    

                                                                    /AnnieC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0