Gammal vänskap!






Jag satte mig vid msn och ser nån logga in som heter ALEX..
Ja viste inte riktigt vem det var, och tänkte inte så långt innan jag frågade heller, Det va Alexander Grop.
Och herregud va kul ändå, vi har aldrig ritkigt snackat nu när vi e äldre.
Men när vi va små så va vi med vadnra ganska mkt, våra mammor va vänner, men sen hände de något.
DRAMA DRAMA DRAMA... så jag o Alex kunde typ inte umgås mer.
Och under våra tonår så umgicks han med alla jag hatar så vi snackade aldrig...
Men de är sjukt roligt ändå,båda e nu så mogna så vi kan snacka utan att tänka på våra föräldrar.
Asså e de någon som e omogen så är de ju dom.
Snälla nån dom bråkade typ  när dom va 25 och nu är dom typ 38..
Menmen det är deras problem, vi har snackat minnen och allting. Skit Kul!
+ att han e kompis me Kacper vilket är ett pluss för mig, Kacper e bästa killlen.




Han ser fortfarande likadan ut fast manligare <3
&
Vi ska fan hålla kontakt nu!



********************************************************



Pusss&Kraaam 
  



                                             /Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0