09.01.24 - 09.01.25♥






Jag han inte skriva vad ja skulle göra igår kväll men det blev Vin hos Carro med Anna ♥ Skit Kul hade vi.

Trodde inte jag skulle komma överens med Carro men de gjorde jag. Anna du är min ädelsten, älskar dig så mkt ♥

När klovckan blev typ halv 3, så skulle Anna hem och Carro in te stan. Jag hade bestämmt med Omid att ja skulle komma dit när jag va klar hos Carro.
Vi tog 50 bussen Alla 3, sen så hoppade jag och Anna av vid brunnsparken för att ta 1an till RedbergsPlatsen.
Där fick vi vänta 16 min på 17 bussen, Och kallt va de.. Hon väntade med mig sen tog hon 6an ner till sig på Ejder.
Bussen skulle gått till ÖstraSjukhus. Och de STOD DET! men sjääälvklart så går den bara till Spåtorget, och jag skulle av vid SmörslottGatan. Vilket är bara en hållplats där ifrån. Men de är långt. Och de va mörkt, det va en äcklig blatte som förföljde mig och roppade du efter mig. Och ja va den ända på gatan. Sprang i mina klackskor och Trampade snett så ja ramlade en gång. Kändes som jag stukade foten. Men iallfall jag sprang ifrån han, och tror aldrig ja sprungit så snabbt i klackar. Kom fram tillslut.
Imorse vaknade jag runt 12.
Han skulle iväg och handla med sin mamma och sånt, och de tog 2 timmar.. så ja satt där helt själv.
Iförsig Helt okej, för jag kollade Top Modell.
Jag drog där ifrån klockan 20 över 4. Och då skulle jag direkt till Tommis föräldrar och käka midda,
så mötte Mamma & Tommi vid kärralundsGatan.

Nu är klockan halv 11 och jag kom just hem. Ska sova inom en halvtimma, för börjar tidigt imorgon...



NattiNatti♥


******************************************



Pusss&Kraaam



 

                                         /Annie

Kommentarer
Postat av: anonym

uppdatera mera!

2009-01-26 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0