fyfan!





Jag är Jävligt förbannad! FRUKTANSVÄRT!
Jag sa saker till min kompis som jag ALDRIG trodde hon skulle säga.  Jag kände att ja kunde lita på henne.
Och hon har suttit och sagt till mig att hennes kompisar behnaldar henne så dåligt o alla e dåliga på något sätt.
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, Vet du vad!
Du gjorde likadant mot mig, du sveeek mig?!!!
Och nu vet jag inte vad ja ska göra. För ja älskar dig för mkt för att säga upp vår vänskap, vilket är en rädsla!!


När jag fick veta vad du hade sagt till honom så stooood jag och boxade på den jävla säcken i en timma och grät!
Satte på en hemsk låt och bara slog & slog!
Fatta hur sviken jag känner mig!
Och du kan inte ens med att snacka me mig.. Vi va nära, jag sa allt till dig!
Jag satt senast igår och sa vad ja tyckte.. och vi snacka om allt de du har sagt.
Min bästa vän...
Hur fan kan du med???
Förstår du inte själv, ja litade på dig..
Ska ja skita i detta och aldrig mer säga n¨got för ja vet att du säger det till folk eller ska ja bryta vår vänskap..?

Vill du att ja ska vara olycklig.. ?


Jag kommer ihåg att ja sa att ja ville vara som dig, men vet du vad..?
De vill jag inte..
Vill inte gå bakom ryggen på min bästa vän.
Du e nog itne den jag trodde...


Tänker inte skriva mer nu.
Inte innan ja snackat me dig.
Som jag ska göra idag. Du kommer inte undan.
Hoppas du har en bra förklaring..


*********************************************



 *

                                                     \ AnnieC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0