till anna





 Im a bitch!
But...
You are To!

So..
Fuck You!


****************************************************


Saknar min gamla bästa vän..
</3

Hon lappade ihop mitt hjärta. Och sen sprack de igen...
Anna om du läser detta så ska du veta att du är en tjej som är värd det bästa,
Ditt leende smittar av sig. Och man kan snacka med dig om allt, du vill äns bästa.
Bästa tjejen, och folk som behandlar dig som skit är inte ens värda att få se dig.
Jag hoppas verkligen att ingen besvärar dig för du vet hur upprörd jag blir när någon behandlar dig dåligt.
Älskar dig gumma..
Och ja kommer aldrig, Aldrig, Aldrig.. glöma dig.
Tro mig ja skulle aldrig reskera vår vänskap om jag inte viste att den sårade dig.
And Im So Sorry BabyGirl..

Jag tror ingen fattar vad du betyder för mig.
Och helt ärligt kan jag inte ens beskriva det med mina ord.

Jag tror verkligen vår vänskap är slut ,
men du ska aldrig tveka på att jag aldrig menade något ja sa..
detta har bara blivit för mkt, för mkt tårar..


Listen to your heart...
Låt ingen behandla dig dåligt..
Låt ingen trampa på dig..
Du är värd de bästa.
Dina såkallade kompisar är inte ens värda din vänskap, ingen är värd att ens kolla in i dina ögon.
Du har ditt ljus, de är din kille.
Han får dig må bra, det vet ja.
Han skulle aldrig såra dig, han skulle aldrig välja någon annan före dig.
Varje gång du pratar om honom eller kollar på honom så lyser du.
Man ser vad som gör dig lycklig.
Och ja önskar att de aldrig blivit dsåhär. Men så blev de blev..

Du har allt du behöver gumman, du behöver aldrig oroa dig för att va ensam.
För du har ditt hjärta. Och de ska du hålla hårt i..



I Wish You The Best..




tro mig, det gör jag..




                                                 /    AnnieC







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0