En helt vanligt dag ♥




Lääängtar till sommarn!♥

Igår blev det itne så mkt, Anna kom till mig en stund, sen åkte vi hem till henne och tog massa kort på väskor,
som hon ska sälja. Efter det tog ja bussen hem till Omid. Självklart skulle jag kolla på Lipstick Jungel Klockan 21.00.
Det fick jag inte missa, och det gjorde jag itne som tur va.

Deckade där och så skulle ja upp 8imorse för att dra till skolan.
Började halv 10 och vettefan vad som hänt med mig.
 Men jag har fått värsta inställningen på att jag ska klara skolan & Sevdija oxå.
 Och min lärare birgitta va hur stolt som helst när jag sa detta.
 Vi började med Engelska, sen hade vi Matte, och nu har vi DataKunskap & sen StudiePass.

Sen blir de hem och göra duscha och sånt & etfer det stan med Anna Wifey.
Kanske skulle förbi Omid idag igen men vettefan, för han e sån nörd hahah (A) Sry men de är sant.
Börjar 10.50 imon, lite soft. Men ska ändå inte lägga mig jätte sent idag.

Nu sitter jag här med Danijela, Carro & Sevdija...
Tvääääääääääääär törstig!
Och skit seg, beeehöver verkligen den där duschen för att vakna asså!
Läraren ba tjöööötar och tjööötar 
& Jag lyssnar på musik som vanligt så hör inte ett piss..


Ba typ en och en halv timma kvar på dagen!
Kan det inte gå lite snabbare..

************************************************************

Osså älskar ja ju folk i min klass, SÅÅÅÅ MKT!
FUCK HELLER HAHAH!
Alla e så falska, och ingen vågar stå för vad dom säger.
En vacker dag, ger ja tbx ;)


********************************************************


Men men, saknar Annaaaa för mkt asså! ♥


****************************



Pussss&Kraaam♥





                                            /Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0