09.01.19









Idag va en hel slö dag i skolan, va på Engelskan & Livsmedelskunskapen, Efter det skulle vi ha idrott men jag pallade inte åka skridskor när de är såhär kallt.. så ja sket i de, & jag skulle få vänta 2 timmar på svenskan, så den sket jag oxå i.
Jap, men lite duktig är jag iallafall. Jag e sviiin trött, helt seg & hat ont i huvudet...
Kom just hem, och sitter här och är tväääär sne.

Idag ska jag  bara ta det lungt.
Ligga i sängen och kolla på film eller något..

________________________________



Jag hade en kille för jätte länge sen som skadade mig,
och min kompis Caroline har blvivit kompis med honom. Hon vet vad han har gjort mig, och att vi har vart tsm.
Men om hon va en riktig vän skulle hon aldrig göra så.

&

Min tjejkompis Camilla va tsm me en av våra kompisar som bodde i turkiet som dog i agusti,
när hon skulle åka upp till Alanya på minnes stund så hade hon sex med en av våra andra kompisar Sulo.
FATTAR NI ELLER?


+ Att hon flörtade me en kille som jag gillade för länge sen, som hon viste om....

Jag tycker de är så dåååålig stil.

Förlåt tjejer, trodde fel om er.
Jag spyr på er, ni kör så jävla ful stil..
Och allt jag gjort för er, snälla ni borde vara mer tacksamma.


Jag älskade verkligen er, och yterligare 2 gånger har man blivit sviken då...


****************************


skriver blogg senare.


Pusss&Kraaaam <3



                     

                                                        /  Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0