Nicole &Jag




Real Love

Herregud, gårdagen blev att Nicole kom hit vid halv 8. Så skulle vi gå och köpa thai, men riset va sluta PÅ thaien!
Fattar ni eller, de kan ju inte va slut. Så vi gick till Kinesen istället.
Sen drog vi till mig och drack vin och åt.
Vi sjöng sing star i typ 2 timmar, SkiiiitKul Va de!
Efter det skulle vi kolla på Moulin Rouge, Ehm...
Nicole somnade efter typ halva och jag satt och grät helt ensam, haha (A)
Sen när filmen va slut väckte jag henne så tog vi massa kort.

Gud va ja älskar dig gumman!
My Heart Belong To You..



Jag tror min och Nicoles låt för kvällen blir ;

Europe - The Final Countdown
&
Bonnie Tyler -Total Eclipse Of The Heart



**************************************************************


Vi vaknade runt 11 idag, och satte på Moulin Rouge direkt, Nicole måste se slutet!
Jag ska nog itne göra något spciellt idag...
Men skiver lite senare♥




Pusss&Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0