09.01.16 Dejt..





Hejsan.


Idag så ska jag sola, sen gå hem och fixa mig.
Ska på Dejt ikväll, ska bli jätte kul.. har inte vart på dejt på länge.
Är lite nervös för de va så länge sen ja träffade en kille på detta sättet.


Detta är en kompis till Anna & Hennes kille,
Jag är ju inte vän me Anna längre men de va hon som tyckte vi skulle träffas när vi var vänner. Tycker de är jätte trevligt.
Jag kommer antagligen ta några glas vin innan ja går hemmifrån så plusen  saktar ner, haha (A)


Åker la hemmifrån runt halv 8.. 

Ska nog ringa Anna sen och säga att ja saknar henne, för de gör ja </3

Menmen

Frågan är, Vad ska ja ha på mig????

Carro ska oxå träffa sin kille ida så vi har lite samma problem,
Bara de att de är första gången jag riktigt träffar denna killen.
Förutom snabbt på nyår. Så jaaag e helt nojig, Vad ska ja ha på mig?????

Jag & Carro får la stå i camen båda 2 o fråga varandra haha (A)



Det blir nog ingen mer blogg ida, för de har jag inte tid med.
Men jag åter kommer kanske imorgon.
Guuud, önska mig lycka tiiilll <3



************************************



Pusss&Kraaam





                                           /  AnnieC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0