I Will Always Love You..





Hej igen.

Jag har vist fattat de som att ja har folk som läser min blogg.. trodde kanske att de va några få personen.
Men de är verkligen många. Jätte kul, mitt liv är ju inte så jävla intressant, men jag har nästan alltid något och skriva om.
Skulle vara jätte kul om ni kunde skriva vad ni ville att ja skulle skriva om oxå, om de är något spciallt ni vill veta`?
Finns de nog inte det, men de skulle vara kul.
 
Vill bara påpeka att en vän är en vän.

En vän ska aldrig svika dig, aldrig lämna dig i sticket...
Alltid stötta dig, Alltid gå igenom saker med dig.
Jag har blivit sviken rätt så mkt...
Av Familj, Vänner & Killar..


Men de som inte dödar än, gör än bara starkare...


Min blogg kommer inte bara handla om mitt liv och mitt förflutna.
Utan oxå om problem,
Min familjs problem, och mina vänners problem ( beronde på vad de är)
Men jag vill inte att folk ska bli svikna.
Hade inte ens önskat min ovän det...!
Jag är sån som säger mkt dumma saker när jag är arg, Saker jag inte menar alltid.
De finns säkert folk som är som mig, och jag hade inte klarat av sånna personen.
Hemskt, men sant.

Jag led av grov depration ett tag, Hade problem hemma, blev utslängd med mera.
Vilka stötta mig då, Nicole & Irina..
Och min kära vän Arna som jag bodde hos..
De gjorde mig så jävla stark, och även om ja blev sårad vet jag att jag ses som en stark person.
Det jag inte gillar med det är att, Jag ska alltid vara den starka när ja bråkar med någon..
Jag ska aldrig ses som den svaga..
Tro mig, mina vänner har sätt mig svag, många många många gånger..
Nej, Mina lärare har aldrig gjort de, så ja ses stark..
Min familj har aldrig sätt mig svag så ja ses som den starka där med.
Det är vad jag kallar hemskt...
Det gör så ont igentligen.


Jag älskar mina vänner som bryr sig även om dom kan vara dumma i huvudet ibland.

Irina, Nicole, Angelica, Bella, Anna, Caroline, Sevdija..
Det är bara några utav dom...
Men alla utav dom har hjälpt mig med något..


Dom har försökt, och ja har aldrig visat tacksam het.
Bara vart AnnieCorneliusson.. Tyken, kaxig, bitch, allt sånt!
Men jag älskar er så mkt tjejer, och en vacker dag lovar jag att hjälpa er som ni hjälpt mig..


Jag vet inte vad ja skulle gjort utan er, Jag menar de verkligen..
Även om ja är den tjejern som har svårt för att säga det..



Ni kommer alltid vara de bästa <3


Och självklart sitter jag & Lipar när jag skriver detta..



I Will Always Love You Girls!



****************************************************




Pusssss&Kraaam


 

                                             / AnnieC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0