09.01.11



Halloooo!

Igår blev det sent, tror inte jag kom i säng förens halv 4.
Satt vid datorn hela kvällen och snackade med en intressant person som fångade mitt intresse.
Vaknade vid 1 idag med värsta huvudvärken..
Svin sur på min bästa kompis.
Och känner att de kokar inom mig. För man säger inte en sak och gör en annan,
man håller vad man säger.
Det är vänskap enligt mig. Menmen, tydligen va vi inte så lika som ja trodde..


Så bara en fråga, Vad fan ska man  göra idag????
Helt ärligt, de blir alltid samma saker en lördag.
Film? Stan? Fika? Ut och äta? Sova? Datorn? Bara sitta hemma? Eller bara gå ut och gå? Eller träffa en kompiso slöa?
Men orka!
Jag känner att ja e seg men ändå vill jag göra något.

Skulle vilja ha en man, en kille som kan göra allt rolig. Det skulle vara mkt mysigare, allting..!
 
Ta mig ifrån sverigeeeee!

Men resan är iallafall bokad i maj.
Alanya 16-30 maj
Det är någonting iallafall, Sen blir det mer i sommar.




Pusss&Kraaam <3


                                                                             / Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0