09.01.21



Nicole, I Miss You BabyGril!!!!

************************************

Jag kom just hem från skolan. Hände en sak ida som va så PINSAM, så ja tänker inte ens skriva om de.
Vill bara säga att de finns 2 tjejer i min klass som ja verkligen hatar, BEA & SANDRA.. snälla ni, gå och häng er båda 2!

Som dom flesta vet så ska ja bli guudmor, längtar så mkt så jag dör!♥
Och Angelica efter vad din mamma gjort mot dig nu, så är de inte okej om du förlåter henne...
Du förtjänar bättre!

Nu när du ska bli mamma så förtjänar du lugn och ro, och de får du inte me henne omkring dig

Jag är tvär trött sitter & Kollar på vänner..
Idag blir de Plugg & Slapp som vanligt, eller slapp som vanligt, plugg är något nytt (A) haha
 
Jag skriver lite senare igen, Ska vila lite nu..


***************************************


Pusss&Kraaam




                                                             / Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0