09.01.15



Detta va när vi hade ätit lite, haha kom på lite försent att jag skulle ta kort och lägga ut här. Sry!
Det blir bättre imorgon...



Hallo,

Började 8 idag, va uppe kvart över 6.. Buuhuu säger ja ba!
När ja kom till skolan va de skit segt.. Men Rebeca&Carrooo Va där och gjorde de bättre.

Idag gjorde vi PotatisGratäng Med Kotlätter & ungs stekta grönsaker.
Gick skit bra för mig och carro.
Jag brände mig på ungen när jag skulle ta ut grönsakerna och de.
Va röksugen som en idiiioooooot! Och fick fan inte gå o röka, jag fick min första cigg idag klockan halv 1!
Och fråga Carro, Jag blev agressiv ett tag haha (A)
Vi gjorde gratängen med mkt vitlök vilket vi gillar. Carro stekte Kotlätterna, och jag hakade Morötter, paprika och svamp.
Med massa vitlök, olja och soja.. Hade inne dom ungefär 10 min, sen stekte jag som lite..
Och björnBär glass med sås & lite grädde med ett björnBär på..
De va inget jobbigt ida, enkla saker.
Imorgon ska vi ha ett prov på att laga någon spciall rätt. Vet inte vilken än.


Idaaaaaaaag kom Sevdija till skolan, gud va ja har saknat den tjejen.
Min gamla bästa vän, hade itne träffat henne på mer än 1 månad.

Rebecka, Caroline & Sevdija
Ni vet inte hur mkt ni betyder...
Ni gör mina dagar i den jävla piss skolan<3



OoooHerreeeegud va ja skratta ida.
Jag skratta så ja grät åt Rebecas lilla incident med sin kille inatt.
Sen när vi går och löjlar oss så ramlar hon i köket, Jag lovar, det va länge sen ja skraaaattaaa sååå mkt.
Helt plötsligt va hon bara borta. Och lärarna måste la tycka vi va skiiiiiiit löjliga, de tyckte tillo med ja.
Men vi kunde inte sluta, för vi va trötta & Röksugna.


Omg vilken dag asså, sen skulle man till läkarn & de va ju sådär kul.

Nu vill jag bara att min mamma ska komma hem och göra mat, för jag ställer mig inte i köket 10 minuter till.

Och idag ska ja lägga mig senast 10!
Så ja ska sitta vid datorn tills dess, och inte göra ett PISS!



*************************************************



Pusss&Kraaam




                                                  / AnnieC




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0