09.01.13





Halloo!

Första dagen jag gick till skolan på länge idag.
Guud va ja hade saknat Carro&Rebecka <3
Ja drömmde värsta mardrömmen inatt så jag gick inte på första lektionen,
Men gick på Matten, datakunskapen & StudiePasset, duktig som jag är.
Har rökt sönder mig på sistonde så Rökhostan kom på StudiePasset.. vi skulle ligga på sånna yogga madrasser med massa tända ljus om kring oss och slappna av. Hahaha Gick ju bra när man ligger brevid Carro. HAHA KAAAOS. först slog hon i huvudet i en bänk så ja började skratta och hostade sönder mig.
SEN E DE SJÄLVKLART ATT JAG OXÅ SKA GÖRA DE, tro fan att hon skratta.

Har typ en liten Bula, aj aj aj!
När vi hade slutat så drog jag och Carro till stan jag hittade ett par mysbyxor på Cubus.
Men vafan Jag vill ha den rosa mysdressen på Gina.
Så ja ska nog lämna tillbax imon och köpa den istället. 3 gånger så dyrt men, SO WHAT?
Jag va i skolan idag. JAG ÄR VÄRD DET!
När jag kom hem från stan skulle jag börja med Maten direkt.

Ungnstekt potatis & Schnitzel ...
Och ja är sååå nyttig, istället för fet sås, Hackade jag vitlök och blandade med Turkiisk Yogurt och citron...
Självklart när man är klar så kan man inte äta.
Menmen.
Nu sitter ja i sängen med datorn helt trött.
Börjar sent imorgon så jag kommer la sitta vid datorn hela natten (A)

Och jag & Anna har sagt upp vänskapen!
OCH SÅ SKA DE FÖRBI!(U)


__________________________________________



                       Pusss&Kraaam
                                           

                                                                                                              
                                 / AnnieC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0