09.01.14 <3

         



Hej sötisar!!


          Först va ja i skolan började 12.40 ida så hade lite sov morgon, Hade bara KlassTid & Matte oxå så det va soft... 

           Sen drog ja och Carro till stan, Jag lämnade tbx ett par mysbyxor på Cubus & En tröja på Gina.
          Och köpte mig en LjusRosa Mys Dress & Ett par MörkRosa Betty Boop Tofflor.
        Blev faktiskt lite pisst på att de inte fanns några tofflor i hela jävla stan som var ljusrosa.
Vi va inne i typ alla affärer!  
Och en sak till, varför finns de bara söta tofflor till barn?  Jag ville ha sånna toffler som ja såg till småbarn idag. 
Dom såg mycket mysigare ut.
       Men aja, Hade iallafall jätte kul med Min babe Carroooo<3

               Idag ska ja träna en timma hade ja tänkt, Boxa sönder mig på min säck och göra massa sitt-ups.  
Och plugga lite, om jag orkar. Sen bara sitta vid datorn och ta de lungt.
Dricka massa Vatten för min hals som är FuuuucktUp!
Detta är sorgligt, fan jag vill ha sommar.. Men idag bestämmde jag mig för att inte åka till Alanya i maj. 
Jag ska ju vara där hela sommarn så, jag stannar hemma i maj :) 

Jösses vad jag stör mig på folk på stan. Alla tjejer ser ut som fucking biiiiitchar.
Varför gå och kolla snett på andra,
fan kolla er själva i spegln!


 Snygga e ni  

Eller inte!

****************************************


 


Längtar till helgen <3


 



 Pussss&Kraaaaam!




                                                      / Annie




 

        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0