09.01.23




Föörlåt att ja inte skrev mer igår.
Kom hem klockan 10 från matchen, och satt vid datorn till halv 2..
Jag Hade jätte trevligt på matchen, MEN dom förlora med 1-2
Blev faktsikt jävligt förbannad!


Jag mådde inte så bra igår kväll på grund av ett samtal med Khoudor.
Så ringde nicole typ halv 2. och grät sönder mig..
Och min älskling trösta mig som vanligt.
Åh va ja älskar dig gumman!
Mitt allt e du!♥



MenMen..
Jag kom inte iväg till skolan ida, har jätte ont i min hals & är helt seg.
Inte bra fan, jag kommer inte få mitt studie bidrag. Buuuhuuu!
Men vad ska man göra, jag e typ sjuk. Ska ja ställa mig i ett kök då? Eh Nej!

Idag ska ja nog bara ta de lungt, Dricka lite vin kanske.
Jag hoppas jag kan träffa Anna en stund (A) My Wifey!

Nu sitter ja här och ruttnar, med min onda hals.. (U)



And Broken!


**********************************************



Pusss&Kraaam




                                                                    /Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0