svar på frågor..





NAMN: Annie Zara Margaretha Cornliusson
KALLAS:  Doggi, pussmun, A.C
FYLLER ÅR: 6te april
STJÄRNTECKEN:  Värdur
BOR: Göteborg Majorna
FAMILJ: Mamma & Pappa
SKOLA: Burgården
MOBIL: Ja
MITT MOBIL NR: 0762 39 00 **
PERCING: Öronen & naveln
RÖKER: Ja tyvärr
DRICKER:  Ja
KÄR: Nop
SINGEL: Jap
DJUR: Snart en liten hund med wifey <3
LÄNGD: 170
HÅRFÄRG: Mörk Brun
ÖGONFÄRG: Brun
MINA BÄSTA EGENSKAPER: Snäll, Omtänksam, Rolig..
MINA SÄMSTA EGENSKAPER: Bitch..
OM JAG VORE ETT DJUR SKULLE JAG VILJA VARA: En hund
INTRESSEN: Shoppa, Festa & Mys me wifey
FRITIDSSYSSELSÄTTNINGAR: Sova & shoppa
MUSIK JAG GILLAR: De mesta utan klassiskt
SKÅDESPELARE JAG GILLAR: Finns många
FAVORITMAT: Thai & Italienskt
FAVORITGODIS: Choklad
TV-POGRAM JAG GILLAR: Våra bästa år Desperate Houswifes & Weed
RADIOKANAL JAG LYSSNAR PÅ: The Voice
PLATS JAG VILL BO PÅ: Någonstanns utomlands
PERSON JAG SKULLE VILJA HA MED PÅ EN ÖDE Ö: Wifey
PERSON JAG VILL TRÄFFA: Min kusin igen...
PERSONER JAG BEUNDRAR: Angelica♥
VAD JAG SKULLE VILJA HA I PRESENT: En vovve
VAD JAG INTE SKULLE VLIJA HA I PRESENT: Present kort på Donkan :P
DRÖMYRKE: Kändis
FAVORIT FÄRG: Rosa Guld Svart & vit
HATAR: DIG
ÖNSKAR ATT: Att jag får en bra man..
TROR PÅ: Mig själv
FAVORIT BÖCKER: "Gömda"
FAVORIT FILMER:  Body guard & Top gun
FAVORIT LÄNDER: Turkiet, spanien & grekland
LÄNDER DÄR JAG HAR VARIT: Danmark, Spanien, Turkiet,Tyskland, Grekland, Norge. m.m.
LÄNDER JAG SKULLE VILJA ÅKA TILL:  över allt
DRÖMRESA: Vet inte
MIN BÄSTA RESA HITTILLS:  Alanya
SÖT: Jag de tror ja
BLYG: TYP ALDRIG!
GOSIG: Jämt
SÅRAD: Ja


Pusss&Kraaam


                                                            / Annie.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0