en vanlig dag






Igår va den sämsta dagen på länge.. somnade typ halv 2 inatt och skulle upp kvart i 6.
 De kändes ju sådär, jag kom upp med hjälp av Kim & Carro.. Kim ringde mig och Carro skrev 3 sms, UPP!
Hahaha (A) Taaack till er båda.

Jag kom upp, och gick till skolan.
Vi hade kök idag och gjorde smörstekta Laxmackor. JAG RENSA FISK. USCH!
Men Mina blev faktiskt finast..
Idag va de faktiskt ovanligt trevligt i klassen. Alla verkade komma överens förutom Carro & Annika hahaha(A)
Men trevlig stämning. & Jag har skrattat mkt idag.
Sen fick ja saaalt i ögat.. Som philip slängde på mig, Men jag gjorde tbx med att slänga vatten.

***************************


Idag ska ja på stan med Carro, inte hon i min klass, utan än annan...
Och sola, sen får vi se om de blir någon träning idag för Tommi är skit sjuk och ja har ont i halsen och är förkyld..

************************************************


Återkommer

*


Pusss&Kraaam




                                        /Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0