Bästa dagen på länge (L)







Ny vakna :$




*****************************************************

Igår va de helt seg, hostade hela natten från torsdag till fredag, Så de blev ingen skola för mig.
 Angeclia ringde och väckte mig klockan typ 12. Så vi drog te stan och igentligen för att äta frukost.
Men de blev lite shopping oxå, Jag köpte en jacka & naglar, och angelica köpte 2 jackor & ett par skor.
Vi va på stan från 2 till 6 typ, och sen fick jag stressa hem för att fixa mig..
Jag, min mamma & hennes kille skulle vara hos min moster och dom klockan 7,stressade sönder mig men vi han. Hos min moster fick vi taccos, drack några glas vin och så fick vi tårta.
Vid kvart över 11 åkte jag för att träffa Bellish på stan. Paaaarty! (D)
Vi skulle på fest i angered, hos Ellinor som fyllde år. Hade skit trevligt... Mkt trevligt folk asså. Helt sjukt!
Vid 3 drog vi till stan för att äta, och på MC så va de en kille som verkligen störde mig.
Han va verkligen kaxig och satt och hade sin armbåge på vårt bord. Och skriker. Kunde inte ens äta typ.
 Han va typ 19.. & jag blev as förbanad. Ställde mig upp och skrek, SKA DU BRÅKA MED EN TJEJ!
För han sa massa saker och jag blev tväär förbannad. Sen försökte han skämta bort de.
 Vi fick vänta på spårvagnen i 10 min men de va inte så farligt.
När vi kom hem deckade vi typ direkt.


En sjukt bra dag! (L) Tack min underbara nära vänner..


****************************************************************



Ja & Bella vaknade för typ halv 12...
Och nu blir de snart frukost. Mums! hehe (A)

Ska sola idag och färga håret, och ikväll blir det nog fest för maaaj! (D)

**************************


Skriver lite senare

 



Puss&Kraaaaaam<3




                                          /AnnieC




Kommentarer
Postat av: -

fiiinast e duuu <3

2009-01-31 @ 21:16:23
Postat av: Anonym

hahah, va inte anonym så kanske ja kan säga att du e fin oxå! Men tack hehe <3

2009-02-04 @ 13:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0