<3




Jag hoppade in i duschen och tänkte, ja kanske ska ta ett snabb bad.
Det blev ett bad på 40 minuter. Med Arom olja i, så himla härligt & avslappnande.
Ni som är stressiga borde pröva de, man blir mkt lugnare..

Jag känner mig genast mkt bättre efter mitt Bad & massa Vanilj Te.


Jag längtar så mkt till sommar, hatar detta jävla skit vädret...
Vill ligga i solen och ba ta en drink..



Jag har tänkt jävla mkt på detta att aldrig bli kär igen.
Så mkt problem! Man bara skadar sig sälv asså.
Nån gång slår de tillbax även om man är lycklig just nu.



*********************************************************************



Pusss&Kraaam






                                                         /Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0