09.01.28








Jag vaknade inte imorse, vaknade typ när ja skulle börja. Och kände att min hals typ skulle gå sönder..
Fan orkar inte bli sjuk nu. Måste klara skolan osså.


Idag så händer det inte så mkt, ska träna lite hemma sen halv 8 ska ja iväg och sola, Sen direkt och träna med Tommi.
Har börjat känna mig så jävla tjock så nu fan!


**********************************************


Sitter och kollar på våra bästa år nu, de blir fan bara sjukare och sjukare!
Deeet tar aldrig slut och folk blir allt mer konsiga!
Min favorit va faktiskt Sami, MEN NU HAR HON BLIVIT KILLE! :S
Man ba ; Whaaaat!?????


************************************


Jag skriver lite senare om jag orkar (A)


*******************************************************




Pusss&Kraaam






                                                          /AnnieC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0