09.01.22





Vaknade just, tvär seg..
Satt uppe hela kvällen igår och snacakde me Khoudor..
Mitt ex som va mitt allt, Vi har inte snackat sen den 5 januari 08.
 Då lämnade vi varandra, pågrund av lite saker som hände.
Det blev sent iallafall, och jag kom verkligen inte upp imorse.
Ja&Anna har börjat snacka igen, känns jätte bra för ja älskar verkligen henne..
 De är min ädelsten & har saknat henne som fan asså!


Hon har massa saker som är bestämmt att hon ska göra ida så hon har nog inte lite plats för att träffa mig.
Jag får sno henne någon annan dag.

Nu kollar jag på våra bästa år.
Vettefan vad ja ska göra idag helt ärligt. Vad finns det att göra?
Jag får pengar om 5 dagar, det känns helt segt.
Jag vill ha pengar nu!!!!!!!!!!


Jag e skit sugen på Nuttela efter att Ja & Anna snacka om de igår..
Så ska nog köpa de iallafall, hehe (A)


JaooJaoo, Men jag återkommer senare.


********************************************************




Pusss&Kraaam





                                                                /AnnieC


Kommentarer
Postat av: Mellie

Såå söt är du (F)

2009-01-22 @ 13:39:32
URL: http://babymelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0