09.01.16 +09.01.17+ 09.01.18 (L)





hallooo<3


Just nu sitter jag vid Omids dator, han har skit konsigt på tangentbordet så man fattar ingenting.
Så detta blogginlägget kommer ta typ 1 timma och skriva..

Iallafall, va på dejt med Omid i Fredags vi hade jätte trevligt, och de blev lite sent så jag sov över.
På morgonen vaknade jag tidigt men inte han. Och ville inte väcka honom klockan 10 så väntade till 12, Haha (A)
Det va ingen snäll väckning. Och han hatade den.
En sak till hans katter HATAR mig.. Får inte klappa som eller något, dom ba springer iväg.

******************
Jag åkte hem på lördag runt halv 4, och duschade och snackade med mamma och sånt...
Saknade henne lite (A) konsigt nog haha..
Sen va jag och handlade. Och kom hit vid 8 igen typ, så satt Omid fast vid datorn och spelade Wow.
Och jag ställde mig och lagade mat. Jag gjorde thai mat, och de blev jätte bra.
Så kollade vi på några balla avsnitt av, its always sunny in philadelphia..Haha bäääästa Serien.
Och vi tänkte kolla på  Im a legend, vi kollade typ 15 min sen kände jag att ja typ skulle decka när som,
Så vi gick och la oss...
Och vaknade typ 12 eller något, nu kollar vi på mer avsnitt av, its always sunny in philadelphia.
Love,Love, Love..!

Så har inte gjort så mkt denna helgen mer än att slappa med Omid.


Anna svarar inte när ja ringer, blir helt förbanad.
E de nån som ska va sur e de ju jag. Du hade ingen anledning till att svara tyket när jag frågade en fråga.
Helt Sjukt, Men jag pallar inte asså... Vrf hålla på och bråka?

*************************

Idag händer det inte så mkt, vad finns det att göra en söndag?
Hade tänkt träffa Anna och snacka lite men hon svarar ju inte så de är ju lite svårt.


******************************************

Nu sitter jag hemma och tar de lungt.. Gjorde semlor till min mamma & hennes kille
(Deras 1 års dag)

Jag e helt slut och börjar tidigt imorgon så ska lägga mig tidigt idag.



``````````````````````````````````

Pussss&Kraam <3




                                               / Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0